wtorek, 13 grudnia 2016

FIRST TATTOO / HAIEF / DAWID KRYSIŃSKI

Siema, dzisiaj mam dla Was coś co odbiega od tematyki całego tego bloga i na pewno Was zaskoczyło, ale w sumie chyba o to mi chodziło! Lecimy!
Chociaż jest to temat bardzo kontrowersyjny, zawsze marzyłam o tatuażu, a marzenia trzeba spełniać, prawda? Tatuaże trzeba lubić żeby się podobały. Jedni mówią, że jestem odważna, że podziwiają, że mega pomysł i śliczne wykonanie. Inni twierdzą, że oszalałam, oszpeciłam się i zupełnie mi to niepotrzebne. Dla osób, które się tatuują zdanie innych jest nieważne. Gdybym miała się martwić tym co powiedzą inni i czy im się spodoba, na pewno nigdy bym się na niego nie zdecydowała. Tatuaż ma być dla nas samych. To nam ma się podobać. Standardowe pytania to 'nie znudzi Ci się?' lub 'nie będziesz żałować?' Nie, nie znudzi mi się i nie będę żałowała. Długo się nad tym zastanawiałam, bieg wydarzeń jeszcze bardziej utwierdził mnie w tym, że na pewno nie zrezygnuję z tego tatuażu. Ma on dla mnie ogromne znaczenie i jest mi o wiele lżej gdy na niego patrzę. Mimo tego, że oznacza dla mnie delikatność jak i temperament, jest zrobiony w intencji dwóch najważniejszych osób, które niestety ode mnie odeszły. Nie będę zagłębiać się w szczegóły, może niektórzy się czegoś dopatrzą.

Tatuaż robiłam u Dawida Krysińskiego, możecie znaleźć go tutaj na facebooku HAIEF TATTOO.
Jestem bardzo zadowolona. Świetna atmosfera, pełen profesjonalizm i co najważniejsze świetne wykonanie. Jest dokładnie tak jak sobie wymarzyłam. Dużo pomysłów i porad, które wychodzą z ogromnego doświadczenia. Naprawdę, ręka artysty.

Czy bolało? No bolało, nie oszukujmy się, ale moim zdaniem to nie taki ból, którego nie można przetrwać. Wiadomo jednych boli bardziej, drugich mniej, ale jak dla mnie to był znośny ból. Świetne doświadczenie i mile to wspominam.
Polecam jak najbardziej, w końcu do odważnych świat należy!
















3 komentarze:

  1. Tatułaż śliczny :) Chciałabym sobie zrobić jakiś, ale niewiem jaki.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już dawno chodzę z pomysłem na tatuaż ale ciągle brak czasu żeby go zrealizować :(

    OdpowiedzUsuń